Facebook

Friday, 17 September 2010

Blowin' in the Wind

szafiarskie zdjęcia pod słońcestylizacja w kolorach beżu i karmelu
Po raz pierwszy od ostatniej (jak się zapewne domyślacie- nieudanej) wizyty u fryzjera, odważyłam się rozpuścić włosy. Niestety, tona lakieru zużyta w celu poskromienia niesfornej grzywki przegrała z wiatrem.
kurtka japan style, torebka h&m
skórzana kurtka karmelowy brązblondynka w beżowym swetrze i szaliku we wzorki
military worker boots botki z kożuchem kożuszkiem futerkiem kozaki japan style allegro
lakier chanel jak lady gaga i zegarek na łańcuszku/ zegarek wisiorek srebrny retro vintage
BUTY/ SHOES maximus, KURTKA/ FAUX LEATHER JACKET maxiums,  SPODNIE/ JEANS camaieu,  TOREBKA/ BAG h&m,  SWETER/ SWEATSHIRT Sh,   SZALIK/ SCARF sh,  ZEGAREK/ WATCH NECKLACE souvenir from Paris,
For the very first time (since my unfortunate visit to hairdesser's) I have decided to loosen my hair... My efforts put into tiding my fringe were waisted due to terrible wind :P 
Well, next time will be better.


27 comments:

  1. Fantastyczne buty i szalik :)

    ReplyDelete
  2. Świetny outfit, boskie buty :)))

    ReplyDelete
  3. swietne buty, szal i kurteczka :)

    ReplyDelete
  4. świetnie To wygląda :) a ja jeszcze czekam na te buty powinny dziś przyjść.... :(

    ReplyDelete
  5. świetnie To wygląda :) a ja jeszcze czekam na te buty powinny dziś przyjść.... :(

    ReplyDelete
  6. Świetny szalik. A jego cena jeszcze lepsza ;)

    ReplyDelete
  7. Czy mogłabyś napisać, gdzie dokładnie kupiłaś buty? Nazwa nic mi nie mówi, a że się w nich zakochałam od pierwszego wejrzenia to teraz nie działam zbyt racjonalnie i tak się wprost nachalnie pytam ;)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. podoba mi się zegarek, buty i szal.

    ReplyDelete
  9. Genialny outfit. Uwielbiam Twoje buty <3 Śliczne, naprawdę. A niesforna grzywka jest bardzo fotogeniczna! Hihi Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  10. Swietne buty, genialny szalik. I musze Ci jeszcze powiedziec, ze bardziej niz zwykle podobaja mi sie dzisiejsze zdjecia.

    Pozdrawiam
    Marta z www.armscye.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Licytuje te buty i licytuje i nie moge doprowadzic licytacji do konca;)

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia . :)
    Extra buty, naszyjnik i ogólnie wszystko xd
    Czytam twojego bloga od dawna i jestem pod wrażeniem . To jak łączysz te wszystkie ubrania ze sobą i tworzysz nowe. Jesteś wielka . :)

    ReplyDelete
  13. strasznie podobają mi się wszystkie dodatki! a wzór szalika to szczególnie...

    ps. nie to że papuguje, hehe, ale miło było Cię poznać:)

    ReplyDelete
  14. Mola- eksploatuję je na razie drugi dzień, trochę podeszwa się odkleja na szubkach ale mam nadzieję, ze nie pójdzie dalej 9bo mają gumową "antypoślizgową" podeszwę)
    Anonymus- "maximus" to jedna z największych hal targowych w okolicach Warszawy. Widziałam je tez w hali na Marywilskiej i na allegro, szukaj w botkach pod hasłem kluczowym " kożu* " (koniecznie z gwiazdką na końcu)
    Marta-dzięki :) Powoli oswajam mojego lubego z aparatem i idzie mu coraz lepiej :)
    Rotkohl- tylko pamiętaj, ze wylicytowanych może Ci sprzedawca nie przyjąć z powrotem, jeśli rozmiar nie będzie pasował :(

    ReplyDelete
  15. Kurcze co Ty chcesz od tej grzywki? Fajnie wygląda :) Super botki i kurteczka :)

    ReplyDelete
  16. wyglądasz super! buty są świetne=)

    ReplyDelete
  17. bardzo ładny zestaw, szalik i buty cudniaste

    ReplyDelete
  18. Szal i kolory rewelacyjne!

    ReplyDelete
  19. szalik, szalik, szalik:D tez taki chce!:D cudowny:) i buty i ta nieposkromiona grzywka bardzo mnie sie podobaja:)

    ReplyDelete
  20. szalik, szalik, szalik:D tez taki chce!:D cudowny:) i buty i ta nieposkromiona grzywka bardzo mnie sie podobaja:)

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz C-U-D-O-W-N-I-E!!!

    ReplyDelete
  22. Świetne buty.
    Ja też używam tonę lakieru na włosy a po 15 minutach (nwet jeśli wypsikam pół butli extra mocnego) poi fryzurze nie ma śladu...wrrr :/

    ReplyDelete
  23. piękny zestaw, a zegarki na łańcuszku to jeden z najbardziej czarujących dodatków EVER.

    ReplyDelete

Dziękuję za każde miłe słowo,
a jeszcze bardziej- za mądre słowo.
(p.s. bez aktywnych linków proszę, blogspot może je potraktować jako spam- nie mam na to wpływu)